Chủ Nhật, 23 tháng 11, 2008

Tin vặt

Born to be, um, mild - and possibly damp

  • Kate Benson
  • November 23, 2008

SUFFER in your jocks, bikers. Yes, that means you, you wussy Hell's Angel. And you, Bandido boy. The secret's out. You aren't just overweight, smelly, middle-aged drug dealers with more tattoos than teeth. You are soft in the pants department - and quite probably bedwetters, as well.

And guess what? These afflictions are caused by riding motorcycles.

That's right, a new study has found that men who ride them risk impotence and urinary problems because the engine vibration damages nerves in their penises.

A survey of more than 230 motorcyclists who ride for about three hours every weekend found that almost 70 per cent had problems getting an erection or emptying their bladders.

The news is alarming for Victorian men who have turned to motorcycles and scooters in the past few years to beat rising fuel prices and growing traffic congestion.

Doctors in Japan, who published two studies on the dangers in the Inter-national Journal of Impotence Research, said most motorcycle seats put undue pressure on the area between the anus and the scrotum, cutting blood flow to the penis.

Vibrations from the engine also caused a decrease in two growth hormones in the bladder and prostate related to bladder relaxation.

Impotence affects most males during their lives and can be caused by emotional issues, high cholesterol, heart disease, diabetes, high blood pressure, smoking or alcohol.

But all men should avoid sitting too long on hard bicycle or motorcycle seats, particularly ones with thin, pointed ends, to prevent compression of pelvic floor muscles, Impotence Australia chief executive Brett McCann said yesterday.

About 76 per cent of riders aged 40 to 49, and 93 per cent of those aged 50 to 59, reported severe erectile dysfunction, compared with 37 per cent and 42 per cent respectively among those who did not ride motorcycles.

John Sbrocchi has been riding a scooter to work for 2 years. His sex life had not suffered.

Scooters normally have wider, softer seats than motorcycles, but vibrations can still affect the genitals.

"I do have urinary flow issues, but I'm not putting it down to the scooter," Mr Sbrocchi said.

"I'm a man of 62 and when you get to that age you get prostate problems.

"I think scooters are one of life's greatest innovations - so it would take more than that to put me off."

Most seats are too hard

Thân chào các Exs,

            Nhận thấy tầm quan trọng của bài viết trên đây, tuy nói chơi nhưng có thật. Ex tui xin tạm dịch để các Exs nghiên cứu thêm. PHT

 

            Cảm thấy có triệu chứng không ổn nơi chân giữa à, anh hùng ngựa sắt. Bài viết cho các bác đây, công bị ngủ Hell's Angel  và thái giám Bandido. Sự thật phủ phàng nè. Không những các bác mập phì, có mùi hôi, chuyên buôn ma túy với cái thây mà hình xâm đếm còn nhiều hơn răng trong mồm, hãy đọc kỹ nhé. Các bà đồn rằng các bác không biết uống rượu ông uống bà khen, đôi khi lại đái dầm liên tục hàng đêm, xấu hổ quá.

 

            Đoán ra bệnh chưa? Các bác cỡi ngựa sắt hơi nhiều đấy.

 

            Nghe nè. Bản nghiên cứu vừa hê lên rằng đàn ông thích cỡi ngựa sắt sẽ mang đến triệu chứng bị bất lực và nòng súng bị nghẽn vì độ rung nơi của máy sẽ ảnh hưởng dây thần kinh và làm tà đầu bút chì các bác.

 

            Bảng thăm dò từ 230 người dùng xe máy trung bình 3 giờ mỗi cuối tuần cho thấy khoảng 70% súng bị kẹt khi bắn hoặc ca hết bản Con Đường Cái Quan mà việc cũng chưa xong.

 

            Tin nầy quả đáng ngại cho các bác nửa chừng xuân Exluro 68 đang dùng ngựa sắt làm phương tiện di chuyển vì giá cả xăng dầu và nạn tắc nghẽn lưu thông gần đây.

 

            Các bác sĩ Nhật Bản, nghiên cứu thảm họa kể trên, đã phát hành 2 ấn bản,International Journal of Impotence Research đã báo động rằng khi ngồi trên yên xe , sức nặng của cơ thể sẽ tác động vào khoảng giữa nòng súng và bao đạn, ngăn cản việc viên đạn thoát nòng.

 

            Độ rung máy xe sẽ ảnh hưởng đến quá trình tạo chất hormone cho bọng đái và làm rỉ sét súng nhanh hơn thường lệ.

 

            Các bác nên tránh ngồi trên yên xe quá cứng hoặc các chân dài khẳng khiu, nhất là các bác có bút chì ngắn, tránh tác động mạnh sẽ gây đến tình trạng hủy hoại súng, Ông Brett McCann, trưởng ban hội bảo vệ súng ống nói.

 

            Khoảng 76% người chạy xe trong khoảng tuổi 40-49 và 93% trong khoảng tuổi 50-59 thành thật khai báo về tình trạng súng bị kẹt đạn. Trong khi đó chỉ có khoảng 37% và 42% những người không dùng xe máy lâm vào tình trạng nầy.

 

            Phần còn lại là nói riêng về cá nhân của Ông John Bbrocchi, không quan trọng. Chúc các Exs đọc vui và may mắn.

 

Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét

Lưu ý: Chỉ thành viên của blog này mới được đăng nhận xét.